INFORMACIÓ PRÈVIA MEDIADORS D’ASSEGURANCES CONFORME AL REAL DECRETO-LLEI 3/2020, DE 4 DE FEBRER, DE MESURES URGENTS PEL QUAL S’INCORPOREN A L’ORDENAMENT JURÍDIC ESPANYOL DIVERSES DIRECTIVES DE LA UNIÓ EUROPEA EN L’ÀNCIA DETERMINATS SECTORS;D’ASSEGURANCES PRIVADES;


(i) Informació General:

GESCOBERT Corredoria d’assegurances, S.L.U. (d’ara endavant “GESCOBERT”) és un mediador d’assegurances en la modalitat de corredoria d’assegurances. GESCOBERT té el seu domicili social a Veneçuela, 105 2n 1a – 08019 – Barcelona, ​​i es troba inscrita al Registre Mercantil de Madrid (Tom 41.523, Foli 113, tornat Full B-10.466, inscripció 25a.

Així mateix, GESCOBERT en la seva condició de societat de Corredoria es troba inscrita al Registre de Distribuïdors d’Assegurances i Reassegurances de la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions amb la clau J336 (http://www.dgsfp.mineco.es/es /Distribuïdors/PUI/Paginas/pui.aspx) i disposa de la Capacitat financera i Assegurança de Responsabilitat Civil segons el previst a el Reial decret llei 3/2020, de 4 de febrer, de mesures urgents pel qual s’incorporen a l’ordenament jurídic espanyol diverses directives de la unió europea en l’àmbit de la contractació pública a determinats sectors; d’assegurances privades; de plans i fons de pensions; de làmbit tributari i de litigis fiscals.

(ii) Principis d’actuació de GESCOBERT:e actuación de GESCOBERT:

De conformitat amb el que estableix el Reial decret llei 3/2020, de 4 de febrer, de mesures urgents pel qual s’incorporen a l’ordenament jurídic espanyol diverses directives de la unió europea en l’àmbit de la contractació pública en determinats sectors; d’assegurances privades; de plans i fons de pensions; de l’àmbit tributari i de litigis fiscals, GESCOBERT presta els seus serveis de mediació d’assegurances de manera objectiva i independent, vetllant pels interessos dels seus clients i representant-los davant les companyies asseguradores. GESCOBERT facilita el seu assessorament sota els principis d’independència davant les companyies asseguradores, així com d’anàlisi objectiu i personalitzat als seus clients, buscant sempre i en tot cas la cobertura que, d’acord amb els requeriments plantejats per aquests, millor s’adapta a les seves necessitats .


(iii) Servei de queixes i reclamacions:

En compliment del Reial decret llei 3/2020, de 4 de febrer, de mesures urgents pel qual s’incorporen a l’ordenament jurídic espanyol diverses directives de la unió europea a l’àmbit de la contractació pública en determinats sectors; d’assegurances privades; de plans i fons de pensions; de l’àmbit tributari i de litigis fiscals GESCOBERT disposa d’un servei de queixes i reclamacions on els seus clients poden presentar les queixes que considerin oportunes en relació amb els Serveis de Mediació d’Assegurances prestats per GESCOBERT.

Per a qualsevol reclamació caldrà adreçar-se a: GESCOBERT – Servei de Queixes i Reclamacions, o bé a les mateixes oficines de GESCOBERT. El termini màxim de resolució de la reclamació serà dun mes des de la presentació de la mateixa, en el cas que el reclamant tingui la consideració de consumidor i dos mesos en la resta de supòsits, a partir de la data en què la queixa o reclamació fos presentada al departament o servei d’atenció al client.

En cas d’absència de resposta en el termini abans indicat o de disconformitat amb el resultat del pronunciament del Servei d’Atenció al Client o de falta, teniu Ut. la facultat d’acudir al Servei de Reclamacions de la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions, per a la presentació de la queixa o reclamació davant d’aquest. Podrà presentar la queixa enviant-la a la següent adreça postal:

Passeig de la Castellana, 44, 28046 – Madrid. Tel: 952 24 99 82 (Horari: de dilluns a divendres laborables de 9.30 a 14.30 h).

La queixa o reclamació es pot presentar per mitjans electrònics a través de la pàgina web de la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions, www.dgsfp.mineco.es.


(iv) Remuneració:

Respecte a la remuneració que percep GESCOBERT pels seus Serveis de Mediació, us informem a continuació dels diferents sistemes de remuneració que GESCOBERT té implementats pels seus Serveis de Mediació d’Assegurances:

  • GESCOBERT pactarà lliurement amb la companyia asseguradora la comissió que percebrà per la/les pòlissa/es d’assegurança/es intermediada/es, o, en el seu cas, pactarà directament amb el client, de forma expressa i per escrit, els honoraris professionals corresponents, els quals seran incrementats pels impostos que en cada moment siguin aplicables. comissions rebudes de la companyia asseguradora i honoraris percebuts directament del client.
  • En addició a això, GESCOBERT podrà cobrar, juntament amb la prima, una quantitat addicional en concepte de despeses d’administració l’import de les quals serà acordat amb el client.
  • Així mateix, s’informa que GESCOBERT pot percebre addicionalment comissions de les companyies asseguradores per serveis accessoris a la Mediació d’Assegurances, com ara gestió de cobrament de primes d’assegurança i altres sobre la cartera global de pòlisses d’assegurança que intermèdia amb les diferents companyies asseguradores.
  • Finalment, s’informa que dins del grup GESCOBERT existeixen altres societats que presten determinats serveis a companyies asseguradores com ara corredoria de reassegurances, agència de subscripció d’assegurances i/o consultoria, diferents independents als Serveis de Mediació d’Assegurances prestades per GESCOBERT, però que poden estar relacionats amb els riscos objecte de cobertura, podent aquelles rebre comissions u honoraris de les companyies asseguradores per aquests serveis.
  • Per obtenir condicions d’assegurament competitives, GESCOBERT (directament oa través de les societats de corredoria de reassegurances del Grup GESCOBERT) podria treballar amb les asseguradores que subscriuen o consideren subscriure els seus riscos, de manera que aquestes puguin trobar (re)asseguradores per a aquests riscos. Per ajudar a facilitar aquest procés, podem compartir la seva informació amb les societats de corredoria de reassegurances del Grup GESCOBERT i/o amb aquestes (re)asseguradores, podent GESCOBERT i les societats de corredoria de reassegurances del Grup GESCOBERT, obtenir ingressos per la col·locació del reassegurança de dits riscos.
  • En el cas de precisar qualsevol aclariment sobre el sistema de remuneració de GESCOBERT, podrà adreçar-se al seu interlocutor habitual a GESCOBERT, qui adquireix el compromís de facilitar tots els aclariments que fossin necessaris.

(v) Resolució de conflictes d’interès:

El Grup GESCOBERT disposa d’una política de prevenció de conflictes d’interès.

(vi) Protecció de Dades Personals i Drets Digitals:

De conformitat amb allò que disposa el Reglament UE 2016/679 pel qual s’aprova el Reglament General de Protecció de Dades (“RGPD”) GESCOBERT ha implantat una Política de Seguretat que té com a objectiu garantir l’aplicació d’aquelles mesures de seguretat de caràcter tècnic i organitzatiu que siguin necessàries, per a cada moment i tenint en compte sempre el tipus d’informació o dades tractades, i l’estat de la tècnica, garantir la seguretat, la confidencialitat i la integritat dades personals tractades.

De la mateixa manera, GESCOBERT disposa d’una Política de Privadesa conforme al RGPD i en la qual es detallen, entre altres qüestions, l’abast, les finalitats i la base dels tractaments de dades realitzades. Ambdues polítiques es troben disponibles a http://www.GESCOBERT.com/spain/privacidad.jsp. Per a la prestació dels seus serveis de mediació i distribució d’assegurances, GESCOBERT recollirà i tractarà les dades personals, incloent-hi dades especialment protegides (principalment, de salut) que vostè. ens proporcioneu, amb la finalitat de prestar serveis de mediació d’assegurances privades, així com el manteniment, administració i gestió de la vostra pòlissa d’assegurança, incloent-hi la gestió de sinistres.

Si no facilita les dades sol·licitades o, si escau, no consenteix el tractament per a les finalitats especificades, els serveis no es poden dur a terme; és aquest sentit, la Llei 50/1980, de 8 d’octubre, de contracte d’assegurança, estableix el deure del prenedor de l’assegurança de declarar a l’assegurador, abans de la conclusió del contracte, d’acord amb el qüestionari que li sotmeti, totes les circumstàncies que coneguin que puguin influir en la valoració del risc. Si Ut. ens proporciona dades de terceres persones físiques Ut. haurà de, amb caràcter previ a la seva comunicació, informar-los dels aspectes continguts en aquest document. Les dades es conservaran mentre siguin necessàries per a la prestació dels serveis, i posteriorment durant el termini dexercici de possibles reclamacions derivades dels mateixos.

Sense perjudici que llegeixin detingudament les mateixes, us facilitem a continuació la informació bàsica del tractament, on es reflecteixen aquelles qüestions més rellevants de les polítiques anteriorment esmentades:

En cas que Vds. tinguin qualsevol dubte en relació amb aquesta comunicació o qualsevol altre aspecte relatiu a dades de caràcter personal els preguem es posin en contacte amb el Delegat de Protecció de Dades de GESCOBERT.

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES

FINALITATS:

  • Prestació de serveis de mediació d’assegurances privades.
  • Realitzar anàlisis o estudis i promocionar i oferir productes propis o de tercers comercialitzats GESCOBERT.
  • Complir les nostres obligacions legals i regulatòries. 

LEGITIMACIÓ:

  • Execució dun contracte.
  • Interès legítim.
  • Consentiment.
  • Compliment de les obligacions legals.

DESTINATARIS:

Entitats Asseguradores amb què es cotitzin els seus riscos i se subscriguin les pòlisses d’assegurança, gabinets mèdics, centres sanitaris, pèrits i altres tercers per a la gestió de sinistres. Societats del Grup GESCOBERT i altres tercers fins i tot basats en països fora de l’Espai Econòmic Europeu, tal com es descriu a la Política de Privadesa de GESCOBERT.

DRETS:

Podrà exercitar els seus drets d’accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació i oposició al tractament, mitjançant correu postal dirigit a GESCOBERT (Marie Curie, 5. Planta 4, 4a. EDIFICI ALFA (Rivas-Vaciamadrid) ) o electrònic (rgpd@concentragrupo) .com), acreditant la seva identitat.

INFORMACIÓ ADDICIONAL Podeu consultar la informació addicional i detallada a la nostra pàgina web:  

En el cas que tingueu qualsevol dubte en relació amb el tractament de les vostres dades de caràcter personal, així com si voleu presentar una queixa o reclamació relativa a aquest, podeu posar-vos en contacte amb el Delegat de Protecció de Dades de GESCOBERT (rgpd@concentragrupo). com), en tot cas, pot presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades com a autoritat de control a la matèria(www.aepd.és).

(vii) Titularitat dels drets de propietat intel·lectual i copyright

GESCOBERT és el titular exclusiu de tots els drets de propietat intel·lectual, copyright, etc. de tots els informes i/o documents generats per aquest i que proporcioni a l’ASSEGURADORA i el CLIENT en ocasió de la sol·licitud de cotització, negociació del risc i/o, si escau, col·locació de la pòlissa d’assegurança. Tant el CLIENT com L’ASSEGURADORA hauran de guardar la màxima confidencialitat en relació als referits documents, i estarà absolutament prohibida la revelació dels mateixos, en tot o en part a cap tercer, en especial, altres corredors d’assegurança que poguessin ser nomenats pel client. GESCOBERT es reserva expressament l’exercici de qualssevol accions de reclamació davant de l’ASSEGURADORA i el CLIENT en cas que aquests revelin a altres corredors o qualsevol tercer els informes i/o documents generats per GESCOBERT.